dattaa

you are on my mind

Publicerad 2010-10-19 14:50:32 i Allmänt,

jag har en deppig period nu, jag orkar inte hålla mitt humör uppe längre, det suger..
HAr ingen lust med skolan
Har ingen lust med någonting
Mår inge bra alls

Tur att glee finns, annars vet jag inte hur mitt liv skulle se ut? Är det något jag vill ha i julklapp så är det glee boxen iallafall !! Hörde ni det ? (ja, inte du då mårten, du har köpt så det räcker) Glee skulle jag lätt kunna se om och om och om igen, för de sjunger så mycket och jag blir så lycklig och pepp. Ikväll ska jag kolla på tre avsnitt, MINST !

Ska försöka plugga nu men vi vet jju hur det kommer gå

Ja, hejdå


Lyssnar på glee samtidigt på tuben, live och icke live, spelar ingen roll de är grymma vilket som !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela