dattaa

you have to 'tagidisy'!

Publicerad 2010-10-28 18:36:51 i Allmänt,

Nu ska jag städa min otroligt stora lägenhet tänkte jag ! Måste ju göras, trots att de är sjuukt tråkigt. Det innebär ju ändå damma, dammsuga, skura, diska m.m... blaaaah :(

Idag har de hänt mycket, eller inte såå mycket, men det har allt varit en helt okej dag trots min höst deprission, men den tänker man ju inte på när man är med rätt sällskap ! ;)

Först klassfoto, jag valde det. och de ångrar jag inte :) Blev ju en dubbellektion på körskolan iaf, så jag gick inte miste om någonting som jag trodde att jag skulle ! (vad vi hade på fotot får ni se när katalogen kommer moahaha ;) ) Men om man går i vår klass, eller i våran skola, kommer man förstå att det är sant som faan !

Efter det blev det som sagt körlektion, det känns verkligen som om att jag är så dålig att jag ALDRIG kommer klara det jäävla kortet ! :( Jag gör samma jävla fel vaaarje gång, och jag orkar inte ens brätta vad det är för jag skäms :( Meen, nu är både risk ettan och risk tvåan bokad iaf så de kommer vara färdiga innan jul ! Så efter det är de bara att köra på med teorin och körningen så .. kaaanske att jag klarar de ändå? Ah, de beror ju på mig.

HAr ju så ont i magen hela jävla tiden, beror nog på stressen !

Men nu i morgon är sista dagen innan lovet och det kommer  bli gryyymt ! Hela helgen med världens bästa kille Mårten, ♥ för att fira ett år ! Sen blire att ta det lugnt och faktiskt plugga tills onsdag då det blir Hannas Place för en halloween kväll :D det kommer bli massa skoj ! Och på fredag då blire körlektion igen och larran på kvällen !

Ja, nu har ni fått kortfattat vad som är planerat till min helg, plus att Mario kommer också, men han ska ju såklart vara så tråkig och träffa ngn i stan, men men, han måste ju få ha ett liv ngn gång stackarn ;)


Jäklar vilket inlägg, orkade ni läsa?
här kommer en random bild igen


Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-10-28 21:15:42

Jag orkar alltid läsa när det är du som skriver :)

Du kommer klara körkortet Nathalie, tänk inte annat!

Och lovet kommer bli toppen :D<3

Postat av: Cassandra

Publicerad 2010-10-28 23:30:15

Du klarar körkortet :D Det blir inga problem :) Tänk alla gånger du sagt att du fått övningskört och tyckt det varit så kul :) Tänk på det så får du mer pepp i dig :') Du klarar det!



Ha ett superskönt lov sötpaj :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela