dattaa

156?!?!

Publicerad 2010-09-20 16:17:50 i Allmänt,

ja, det var och förblir nog mitt rekord ;)

men nog om det; jag ska försöka plugga nu, jag har ju blivit förjävla lat nu sista året och allt. Men ni fattar inte hur svårt svenska C är för mig, verkligen.. jobbigt!:(

Men eftersom det blir ut och fira Felicia nu i veckan måste man sköta skolan så man inte sakkar efter , och så man känner att man förtjänar det när man väl ska till och fira !

Och de börjar lösa sig med modell för en dag grejen nu också, skjuts kommer lösa sig som tur är (förhoppningsvis!) kommer bli så skoj tycker jag !!


Men ärligt, kollade på min uppgift nu
alltså, va?
är hon seriös?
asså, jag måste ringa moster, hon kan hon så har inte tid med er nyfikna jäklar mer ;)

svär jag för mycket i mina inlägg?!




jag har bara gamla bilder ;o
men vi är föör coola för att inte vara med på Dattaas blogg!

Peace !

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2010-09-20 16:33:23

allt bra idag? :)

Postat av: hanna

Publicerad 2010-09-20 16:52:32

jag gillar din blogg :]

Postat av: Alina

Publicerad 2010-09-20 17:06:26

jo det är bara bra med mig=) kul att du är med:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela