dattaa

16 gravid

Publicerad 2010-09-09 19:44:19 i Allmänt,

är såå less på min dator
den ger fan bara upp mer och mer! :( snart har man väl ingen..

MEN , jag fick tillbaka mina skor idag :D åååh vilken lättnad det var asså ! jag vet inte varför jag inte fick de förra gången, den tjejen trodde väl antagligen inte på mig?...


Bara så att ni veet, så har jag skaffat mig ett nytt favoritprogram som går på MTV, 16 and pregnant. (stavning?)
Ååh vad jag älskar det. Men jag blir så arg på de flesta, farsorna är ju fan riktiga AS mot mammorna (tonåringar..) Jag klanadrar inte en kille på det sättet, de flesta killar som är 15/16 är ju faktiskt absolut inte redo att bli farsa, inte flickor mammor för den delen heller ! Men har man nu asså, ja , ni vet, ( ;) ;) ;) ) och låter denna krabat komma, ta förfaan ert ansvar för ungen! den har ju inte valt att komma till världen.


Men jag älskar det ! :)

(nu är de ju också så att jag är mycket efter i detta , de har ju gått många säsonger, men, jag har inte gillat MTV länge ;) )

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-09 21:28:34

Sv: Ja snacka om att inte ha nåt liv :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela