dattaa

allihop e dom dina...

Publicerad 2010-09-02 08:44:20 i Allmänt,

Hallå, vad heter den där låten på reklamen... ni vet?

"Allihop e dom dina, och ingen ska ta dom ifååån deeej"  typ. ! Jag tycker den är skön att lyssna på, men som sagt har jag endast hört den på reklamen,
vet någon så tipsa mig !

Igår körde jag bil, blev förbannad på en bil bakom mig.. då vet ni det. Men jag börjar  bli grym, helt ärligt faktiskt.

Nu knarkar jag den där låten igen, The army som jag nämnde tidigare? Iallafall, de är problemet med mig, hittar jag en låt jag gillar, är de kört för då har jag sett till att lessna på den efter typ en dag. Tredje gången på rad nu.


Tipsa mig om bra musik, jag börjar ha slut på ideer nu !


Peace!




Säsong 6 ? jatack!  Helst igår. ♥

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-09-06 12:30:42

Men hallå!!! Jag har ju sagt vad låten heter!! :o Den heter SEGLAREN och det är ett band som heter MONTY som har gjort den :P jag kan skicka låten till dig på msn sen :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela