dattaa

badday

Publicerad 2010-09-26 11:39:59 i Allmänt,

när ska man bara få vara 100 procent.. de är inte rättvist

Jag skulle vilja ha en reset knapp, eller, iallafall en knapp som kunde spola tillbaka tiden så man kunde göra saker om igen, fast rätt den gången.
En reset knapp hade dock varit mycket bättre, att kunna kolla upp och inte minnas någonting, vara sig själv fast, från början. En nu start, du kan vara endast den bra sidan av dig själv, inte böhöva anstränga sig för att vara det. Bara vara.
Men nu är de inte så
och de suger ju..
för jag vet inte alls hur jag ska hantera situationer längre
har ingen aning..




minnen kryper tillbaka, de är de jag inte vill












Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-09-26 13:02:34

snäll bild på mig -.-

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-09-26 23:07:54

Men Nathalie, ett liv utan minnen vore väl bra trist? De är de fina minnena som får dig att verkligen uppskatta livet, och tänk på alla nya minnen du kommer att skapa! Prata med mig om det är nåt <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela