dattaa

efter bion

Publicerad 2010-09-11 17:53:53 i Allmänt,

Ja, jag glömde skriva Amandas namn Hanna, men jag visste att du skulle läsa det det var därför jag skrev att de var dig jag sa de till! :) haha vilken meningsbyggnad...

Hanna är helt otrolig , blir så glad :) och här ser ni varför





  • Idag har jag iallafall varit på toy Story 3, alltså jag är helt hopplös, jag grät på Toy Story.. haha, men jag gjorde mitt allra bästa för att ingen skulle höra mig ! :)men den var faktiskt braa...

Igår såg vi även på Peter Pan, hade glömt hur bra den faktiskt är ! grät på den med.. ehum....*host

Och just jah, badet har vi också hunnit med idag,så nu är jag heeelt slut      ska bli riktigt skönt att gotta ner sig med både det ena och de andra goda ikväll och se en bra film :) mårten lär inte tycka lika, för de kommer såklart bli en barnfilm nu när Alice och Ellen är här.


Men de är ju bra att man gillar teknat när man är 18 eller hur? eller är de faktiskt tid för mig att växa upp? Gaah vet inte


Felicia skrev t mig igår och sa att hon och kikki hade bestämt att jag ska träffa dem i veckan, inte mig emot, man kanske skulle kunna kika på idol tillsammans eller nåt. Har ju inte träffat någon av tjejerna på månader tror jah så de är ju kul !


Nu ska jag nog måla klart, har fallit tillbaka till att tekna, och kanske den kommer upp, är jävligt ringrostig efter så lång tid så de är inte lika bra längre


Steffanie har snott min avslutning.

Peace!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-11 19:36:05

Hihi äsch då :)Du är ju lika otrolig du! :D Blev så glad när du skrev de där om mig å Amanda! <3 Vad kul att du börjat teckna!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela