dattaa

godmorgon mina småttingar !

Publicerad 2010-09-12 12:25:23 i Allmänt,

Nu har Mårten åkt med Alice och Ellen, och jag pluggar. Jo, faktiskt

Jag har gjort en uppgift i svenska C, är svårt som faan, för min lärare har sagt till mig att handledning är på G nivå.. och de är ju massor jag vill fråga henne ! och jag vill ju faktiskt ha VG, MVG är liksom, out of reach ! men VG, måste våga satsa liksom !

Så nu ska jag göra det som är en aning enklare iaf, egen filmrecension. Men eftersom de är en C kurs är hon ju så jäkla supernoga med minsta lilla, styckeindelning, var pareneserna ska vara, komman, ounkter, tecken wkdnladnawldnm... etc...

Hoppas de är bra med alla, har på ngt konstigt vis behållt alla er läsare, som ökat, superkul, men är jag verkligen så skoj att läsa?
aja, nu jävlar ska jag göra nytta igen

PEAAACE :D


denna bjuder jag på




2 och ett halvt år gammalt
sådetså;)
och kolla min blånael
jag kan lova att, den nagel satt bara kvar i en vecka. aaaaawtch!

Kommentarer

Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

Publicerad 2010-09-12 16:07:52

vad söt header du har :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-12 16:59:08

Haha vad snygg du är! xD <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela