dattaa

"god"morgon

Publicerad 2010-09-04 12:10:00 i Allmänt,

idag har man vaknat med ångest som vanligt, så jävla segt

jag säger de ännu en gång; inge mer alkohol för min del !!

Men vi hade iallafall en superkul kväll med mycket som kommer bli långa minnen ! :)

De var en av de roligaste kvällarna faktist :) och mycket kalorier har man bränt vid de dära strippstångarna ! hahahahha de måste varit höjdpunkten på kvällen faktiskt.

Och vet ni vad som är helt jävla underbart?! som gör att jag faktiskt inte KAN må dåligt idag alls? Mårten åkte till stan för att vara med mig , så vi fick skjuts hem från stan iaf och jag har nog aldrig någonsin känt mig så kär och längtansfull som då, mårten är bara min :)

Så den där kvällen/natten, hade faktiskt massor att bjuda på ! tack än en gång för en helt grym kväll :)





:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela