dattaa

Godnatt allahopaaa :)

Publicerad 2010-09-14 22:07:20 i Allmänt,

Blir en mycket tidig kväll åt Datta ikväll, ska försöka ta mig upp i tid och vars lite piggare för en gångs skull.




Felicia och Kristina kom förbi idag, det blev gotta, idol och hinna ikepp vad som försigått i varandras liv.
De har nog ingen aning om vad jag saknat dem
Att träffas nu var en så ren glädje ska du veta !
Har saknat dig så mycket , och jag hoppas vi kommer hitta tillbaka till varandra , för jag saknade dig även fast du var hos mig !

Godnatt

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-09-14 22:13:15

Sv: Tack så mycket! Vilken av dom menar du? :)

Postat av: felicia

Publicerad 2010-09-14 23:03:34

och jag har saknat dig också, vi måste börja ses igen som vi gjorde förut. lova mig det? <3

Postat av: Clemens

Publicerad 2010-09-14 23:08:28

Tycker faktiskt min blogg borde få lite mer uppmärksamhet... den är ju ändå skitintressant! Problemet här är nog att jag just nu är kidnappad av min onda kompis Harry... hjälp?

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-09-15 06:42:08

Korsörhänges-försäljning i bloggen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela