dattaa

helg !

Publicerad 2010-09-10 11:53:52 i Allmänt,

faan vad sköönt med helg hörrni !
vad ska ni göra i helgen?

Har bara haft en lektion nu på morgonen och gissa hur skönt det är då? underbaaaart :)

Har dock inte haft den bästa morgonen , men det löste sig med allt . Så nu har jag njutit av luchen och nu sitter man här och gör inte så mycket. Har nio timmar på mig att göra ingenting för ikväll kommer ju sällskapet .





haha jag säger bara, 90 talet ! vilka minnen.
de hade ju ingen koll på klädsel eller det tekniska med videos whatsoever.. !

Så varsogod, en goding från när man knappt kunde gå ;)


Peace

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-10 12:09:46

Haha ååh jag älskade Aqua när jag var liten! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela