dattaa

it was the calm before the storm

Publicerad 2010-09-01 22:17:58 i Allmänt,

- men de var förut de.
Now the storm has past and only sun is rising ♥

Svenska C är superkul efter första lektionen btw. Haha äg! :)

Men hörrni, läs denna tjejens blogg ; Hanna Nygren

http://justbcause.blogg.se/

Tokungen jag åkte till stockholm med ! :)
På sin blogg berättar hon om sin egen musiksmak och om hur hon lever musiklvet! Superkul tjej är det, och jag tycker att ALLA ni ska ge henne en chans och läsa hennes blogg, för hon är awesome :)

Här får ni en bild så att ni får garanti på att hon inte är en äcklig gubbe bakom bloggen som kommer hem t er när ni sover :




Jag är snäll och tar en bild där hon ser okej ut och inte jag, de gör mig till en bra människa ! haha :)



Fan vad jag saknar Mårten och Bullen nu...♥


P.S: vafan felicia , studentkåt redan?! ;o shietten.

Kommentarer

Postat av: Hannipanni

Publicerad 2010-09-01 22:32:25

Aaaaw, hihi Nathalie då :D Du är awesome du med!!

Postat av: felicia

Publicerad 2010-09-02 09:10:11

haha vad menar du? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela