dattaa

jag är rik

Publicerad 2010-09-10 18:49:18 i Allmänt,

gick runt på stan en timme idag, och jag kan lova att de kliades som FAN i fingrarna , men jag måste börja snåla nu, är inte bra som jag köper kläder och smycken. Som jag av någon anledning börjat bli så galen i !

Det är fredag och jag gör ingenting
mårten, alice och ellen kommer om någon timme så då blir de fart i lägenheten! skönt.

Ville bara säga till Dig hanna för jag vet att du kommer läsa detta; vet inte vad jag gjort utan er nu, ni är viktiga i mitt liv.
visste ni de? Med er glömmer man alla 'bekymmer', för man har inte tid med annat än att skämta och ha kul !
Är så kul att jag hittat till er tjejer, ni är helt klart underbaarigast.
Tack, för så himla mycket !



stocketitt -10 Candymaaan ;) haha


peace!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-11 13:46:17

http://justbcause.blogg.se!!!!



Men du, glömde du inte att skriva Amandas namn? :P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela