dattaa

kissie sjunger?

Publicerad 2010-09-01 08:32:07 i Allmänt,

Sitter på skolan
Visste ni att kissie har gjort sin egna låt?

http://www.youtube.com/watch?v=4nWxafiXQ6I

lyssna, ! Den är , inte bra! enligt mig då . Stackarn kan ju fan inte sjunga.. haha fan vad jag skratta :)  Enda anledningen till att hon fått göra en debutskiva är för att hon redan är känd i Sverige så hon kan sälja på grund av de. Lite som Paris i USA !
Suck alltså.

En bra låt däemot som jag njuter av nu är denna; Anna Bergendahl, the Army.

http://www.youtube.com/watch?v=agqdnJtu18E


Idag har jag franska, kommer nog bara få vara med en massa ettor eftersom jag valde steg ett.. de är jag väl inte så jävla pepp på kanske :s  men får hoppas de blir awesome ändå.

Gick inte så bra att övertala Mårten, får kämpa lite till så jag får hit dem !


Och igår var jag sämst btw, försöv mig från min körlektion... hur fan lyckas man !


Nu ska jag göra ingenting i en timme tills vi börjar, seeegt.....


Pease!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-09-01 18:29:49

haha tror du är lite efter, kissie släppte den där låten för läääääängesen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela