dattaa

Mamma

Publicerad 2010-09-30 23:31:24 i Allmänt,

Jag säger en klassisk replik, Jag har den bästa mammam i världen♥
Men jag menar det verkligen med hela mitt hjärta
Hon har ett hjärta av guld
Ingen betyder mer för henne än hennes barn
Vi är stolt över dig mamma !
Och jag vill växa upp och bli som dig, lika varm och hjälpsam. Lika ärlig, lika rolig. Lika kärleksfull.

Finns det någonting hon inte gjort för dem hon älskar? nej.
Finns det någonting hon inte skulle göra för dem hon älskar? nej.

Så därför skäms jag ofta över hur jag är, men jag är påväg mot det vi kallar en värdig dotter, jag ska ha den titeln, jag är snart där mamma !

Jag tycker de som inte håller med mig, tvivlar på att det finns någon dock, ska fråga vem som helst. Jag kommer alltid vara en mamma gris och de är jag så himla stolt över. Och just nu, önskar jag att jag var hemma och låg i min säng och var 7 år igen. Bara hon och jag, all uppmärksamhet.

Men jag är lycklig nu, ingenting kan b li bättre'
och de är tack vare min mamma
Jag älskar henne väldigt mycket !






Godnatt allihopa

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-01 21:39:49

Världen underbaraste dotter det har jag, du kommer alltid att vara min lilla stinta puss

Postat av: paulina♥

Publicerad 2010-10-01 22:06:52

hoppas du får en underbar helg!

ta hand om dig

kram

Postat av: alvina

Publicerad 2010-10-01 22:17:29

vad gulligt!

Postat av: Mekko!

Publicerad 2010-10-01 22:22:18

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

Postat av: LOQK

Publicerad 2010-10-01 22:31:13

Aaw vad fint!

Postat av: caroline

Publicerad 2010-10-01 23:40:49

fint skrivet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela