dattaa

mina småttingar

Publicerad 2010-09-08 12:10:04 i Allmänt,

kom inte till mig och säg att jag ingen arsle äger
här ser ni




att det inte alls är sant !!


det är sjukt vad jag saknar stockholm ! tillochmed tågresan; hade så sjukt roligt all day/night long.
Därför har jag satt upp ett mål nu, för jag har ju lovat mig själv bland annat att jag banne mig ska ta en "road-trip" till götet, för att hälsa på min älskade Stefanie Hjärpe! Och då ska banne mig de bästa från stan med också, så det så! :D

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-08 13:04:54

Haha Nathalie, du är så härlig ;) Åh jag sknar det med!!! Bra, om du glömmer att ta med mig då j*vlar! ;D

Postat av: felicia

Publicerad 2010-09-08 13:23:09

nej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela