dattaa

morgon

Publicerad 2010-09-13 10:16:44 i Allmänt,

jag är påväg på skolan för att spela in en låt
ja, jag är faktiskt nervös !
därför att jag fick ta en sista minuten låt, hittade ju ingen karaoke verison på den jag hade tänkt mig !
Och USB jag använder funkar bara bra ibland, så de är jag också nervös över att de inte ska funka, för dettan kan vara min enda chans på flera veckor... ! (med tanke på projektarbetet som börjar dra igång nu..)

Men önska mig lycka till iallafall,  om turen är på min sida kommer allt gå som planerat och min körlektion efteråt kommer gå toppen !

Och ikväll är de hammarby-match på teven, åh gud jag är bara såååå pepp! ;) ....

peace




Hanna, Amanda och "Skeva handen ! " :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela