dattaa

morgonstund har guld i mun?

Publicerad 2010-09-05 11:44:49 i Allmänt,

what is that anyway?!

sitter nu hos bullen och tjattrar lite, igår såg vi inte klart hela filmen eftersom jag och Mårten var barnvakt så någongång gatt man ju åka hem med Alice och Ellen.
Idag tar jag det bara lugnt , funderar på vilken buss jag ska ta ! Men de blir väl de vanliga antar jah. Längtar redan t skolan . Och till helgen. Och helgen efter det, och så vidare... ! :)


Hoppas bilder från helgen kommer upp snart, kan knappt vänta haha. Fast när man väl sett dom vad kommer man tycka då tro?!
som ni märker är mitt ordförråd det sämsta, har ingen ANING om vad jag ska skriva, men jag skriver iallafall. och min dator är i stan (östersund♥) så inte kan jag fixa med bilder eller vad jag vill :(
nu ska jag stirra upp i taket tänkte jag.
peace !

would you forget or forgive?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela