dattaa

på G

Publicerad 2010-09-12 22:21:24 i Allmänt,

Ja, jag kanske kan måla trots allt
vad tycker ni?




En bild på mig och min far ♥
Men , bilden är såklart inte färdig ännu, mer skuggningar ska in osv, och nästa gång ska jag ta bild på den med bättre kamera, för personligen tycker jag att den ser myycket bättre ut i verkligheten !

Jah ska spela in en låt i morgon men jag är nervös, för jag har som inte bestämt mig för vilken ännu.. Gaaah vad bra man är som är ute i allra sista sekunden ! ;)

Ikväll har Jag, Hanna och Mårten kikat på film, först blev det hundtricket och sedan någon skräckfilm . De var bra båda två, tänk att jag aldrig sett hundtricket förut? är jag dålig på något vis? haha


Blir säkert ett inlägg till innan jag lägger img för jag älskar er så mycket haha ;)
(även fast ni vägrar att kommentera mig, jag vet ju att jag har en trogen i varje fall. och ja, hon vet att jag menar henne ) ;)


peaaaace

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-12 23:37:39

Eh, JAAA det är du! Bra Nathalie att du tog ditt förnuft till fånga och vidsade upp den :D Och till er andra: jag har sett den i verkligheten och kan säga att den ser mkt bättre ut och ändå är den jättefin här, så ni kan ju tänka er! ;)



puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela