dattaa

piggare än mig?

Publicerad 2010-09-23 08:37:16 i Allmänt,

Igår var jag ut med Felicia och Kristina
och vad vi dansade,  helt galet kul ! :)
Är mycket tacksam över att felicia fixade taxi som jag försökte få henne att inte göra först. Tack ! ;)

Men är jag nå trötter idag eller? jo, som fan ! ´Vi har nutida konst och om jag ska vara helt ärlig vet jag inte om jag kommer kunna hålla mig vaken.. det är inte det att jag är bakis, men jag är bara sjukt trött... blev ju rätt sent ändå innan man kom i säng !

Kanske det kommer upp bilder någon gång, just nu har jag ingen ork för att lägga upp ! (dessutom är jag ful på varenda en så vågar nog inte ;)

Och jag hoppas verkligen felicia får för sig att starta telefonen snart, hon och jag skulle mötas upp så jag kunde ta mina saker, men hon tog sig inte upp antagligen ! Och jag måste ha dem, hur ska jag annars överleva helgen?

jag ska spendera helgen med min syster-yster och min farsa. Tycker det ska bli mys !

Men nog om mitt liv
hur var eran lill-lördag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela