dattaa

psykologi a

Publicerad 2010-09-07 08:48:20 i Allmänt,

japp, om en sisodär 20 minuter kommer jag ha psykologi, roligt? förhoppningsvis!

Jag är en väldigt lyckad person, jag lyckades glömma mina skor på gymmet igår.. aa, Datta kan hon .
visst är jag lyckad? ;)

ville bara säga en sak, det är äldigt passande nu

♣Att , det har som sagt gått såå upp och ned för mig
ena dagen sjukt deppig och helt orkeslös
för att vakna upp dagen därpå och vara helt energisk och jätte'lycklig' !
Jag tycker de bara banar uppåt för mig nu
Jag har mårten
Jag har min familj
Och såklart alla  underbara vänner
Ibland, om man är lika brecklig som jag måste man tänka på dessa saker för det känns som jag är jvligt lätt att knuffa ner från den lina jag står på, jag är inte ännu riktigt stadig om jag säger så.. men jag kommer dig, snart så, det blir bättre som sagt..
allting är faktiskt kanon
Jag mår bra nu :) ♣




Jag är snygg.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-07 23:15:03

Nu mår jag bra efter att ha sett den här bilden på dig, tack Dattalie :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela