dattaa

rubrik?

Publicerad 2010-09-24 15:01:09 i Allmänt,

idag var det till att säga hejdå till mom-mom en sista gång, det var som jobbigast att se sina kära ha det så jobbigt, men nu är iallafall mom-mom och moff-moff tillsammans ♥

På slutet skulle jag sjunga; Man ska leva för varandra. Det gick väl helt okej, rösten bröt sig dock några gånger men det var bra för att vara i den situationen ..

Ikväll har jag verkligen ingen aning vad som händer, blir väl att se idol och hämta mitt halsband hos felicia om de slutar regnar, men sen vette fan...

För  ni har väl hört, snön är här ! Jag har dock inte sett den, men i funäs och sveg har det kommit. Usch och fy i h-vete vad vidrigt, inte ens hösten fick man njuta av. Men de är väl så när man bor så högt upp som man gör, tur man får flytta neråt snart !!

JA, jag svär som sagt hela tiden, är de fel? ;)



bara att invänta detta ♥

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-09-24 16:33:06

Jag är impad av dig för att du klarade av att sjunga på begravningen, jag skulle nog aldrig grejat det! Du sjöng säkert jättebra <2

Postat av: Alina

Publicerad 2010-09-24 18:07:31

Kika in och se om du blev vinnaren av veckans blogg=)

Postat av: cattiisEriksson-

Publicerad 2010-09-25 09:15:09

visste inte vadå? minns inte vad vi pratade om :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela