dattaa

sämsta eftermiddagen

Publicerad 2010-09-08 21:03:16 i Allmänt,

jag trodde det skulle vara en sjukt bra eftermiddag för mig
de var en lögn
..

först somnade jag innan idol när jag låg och väntade på att de skulle börja, jag vaknade av att de tjicklades på halsen, och när jag kollar upp springer en stor jävla spindel bort från mig över sängen som jag ligger på

jag brukar inte vara kinkig med spindlar, men vafan kom igeeen vad äckligt det var ! :(

Sen fortsatte det så, jag ska avsluta mitt medlemmskap på stepin, de var de enda alternativet i mitt läge och jag har såklaaaart tappat bort mitt kort så ag måste väl betala de också!

Och de sista : de kom hit nu och berättade för mig att mina kanaler kommer försvinna om två veckor
:'(

ingen bra dag alls för Datta..

Kommentarer

Postat av: Hanna panna

Publicerad 2010-09-08 21:46:25

Lider med dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela