dattaa

Sensommar?

Publicerad 2010-09-30 20:48:45 i Allmänt,

Idag var de så varmt ute att jag satt ute på min balkong i endast t-skirt med spotify och ett skissblock ! Faan van vad skönt det var, och det var ju faktiskt lika bra att njuta därför att på mornarna och så småningsom (troligen när som helst) kommer den vara permament, har ju fått reda på idag att det kommer bli en annu kallare vinter iår, är det möjligt?!

Jag ärtråkig på bloggen jag vet ;o men jag orkar inte, så jag skriver bara på...

Ja, mina kläder har anlänt, så nu vill jag helst av allt bara rusa hemmåt men i morgon är det ju festligheter så det går ju inte ;) Då jäävlar ska dansas. Är så sjukt pepp !

och vet ni , ikväll ska jag återgå till ett barn igen...



Men jag kommer gråta, så så kul kanske de inte blir. Men åååh vad den e bra !

nu ska jag se färdigt idol tänkte jag, sen denna och sen sova !

godnatt pösss

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-09-30 21:04:47

Åååh lillefot <3

Ja men då blir vi likisar i så fall ;D

Ååååh det kommer bli så kul :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela