dattaa

sovmorgon....

Publicerad 2010-09-30 07:13:24 i Allmänt,

..innebär ju att man får sova länge ostört och vara uppe kvällen innan.
Men jag har missat något?

Datta är ju så jävla typisk !
Idag trodde jag att jag hade körlektion halv åtta, men det visade sig vara helt fel så nu när jag faktiskt tar mig upp t halv sju ser jag i min kalender att den är klockan NIO !
Så nu sitter jag här hemma och försöker hålla mig vaken så är de lika bra jag åker in tidigare för att käka.

Men jag hade tur i oturen !
Såg på Hannas blogg ( http://justbcause.blogg.se/ )  att vi inte hade lektion i morgon, det var eget arbete, och den lektionen börjar ju nio så jag missar ju nu ingenting ! Phuuu ! ;)

Så vad göra? Har ju ingen lektion idag alltså, men jag ska vara duktig och faktiskt göra nytta så slipper jag må dåligt ! jag ska plugga engelskan som jag inte ens kollat på och på nutida konsten så klart !

Varför gör vi den ens btw?! Jag är noll intresserad av konst, jag valde MUSIK. Är det allmänbildning att kunna om konsthistorian? kom igen ! vi läste ju ide och kultur historia förra året, de bör väl ha räckt, eller? Jag förstår inte, jag förstår inte alls, :s



allahopa, den här tjejen tror att jag är som andra. Att jag saknar henne som andra gör. Hela min familj saknar henne, hur lättsam, rolig, snäll och helt underbar hon faktiskt är. Men hon förstår inte, jag saknar henne iblnd så det faktiskt kan göra ont! Hon är en av mina allra närmaste vänner, trots att hon bor längst bort. Vi har våra stunder såklart, men de är pågrund av mig och mitt humör, försöker ju bättra på det nu iallafall.
Fan vilka minnen jag har med den här tjejen, från denna bild måst vara ett av de mest betydelsefulla minnerna, trots det att vi faktiskt inte gjorde någonting. Men det här var kvällen jag fick lära känna henne på riktigt, sånt jag inte visste förut.
Sommaren 08 var den bästa sommaren i mitt liv, av några anledningar men den viktigaste var att jag träffade henne och det klickade direkt, det gick inte ens en timma innan vi var så bra vänner vi har kunnat växa i.
Nu är en sån dag då jag saknar dig så det är jobbigt, jag vill ha ditt tjat här om att vi ska göra något, om att jag är för sur och ditt mummel så man undrar vad fan de är du snackar i. Men jag vill också ha dig här för att du förstår mig som ingen annan, jag behöver inte säga något för du är min tankeläsare.
Askel, min älskling, jag älskar dig ! ♥

Kommentarer

Postat av: Askel

Publicerad 2010-09-30 22:21:35

Saknar dig så otroligt mycket Anskar!

ingen förstår mig ock känner mig så bra som du!älskar dig! ta det där jävla körkortet och kom ner nu! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela