dattaa

tack å adjö!

Publicerad 2010-09-20 11:07:57 i Allmänt,

va i h-vete gör SD i riksdagen?
kom igen, jag är inte en människa som är insatt i poliktik men så mkt vet jag, de bör inte vara där hur fan tänker de som röstat på dem?!

helt jäävla sanslöst,
jag är mållös
vet inte alls vad jag ska säga faktiskt

rent ut sagt
förbannad
över det och att alliansen vann
jag har inte råd att ha moderaterna som regerar

usch jag är sur idag
så retas inte med nmig
då kanske jag försötter er i tumkrig och de vill ni inte vara med om !

tack å hej , muckas inte med mej!

Kommentarer

Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

Publicerad 2010-09-20 12:04:55

sv; kul att du röstade sötnos :D håller med, jävla rasitparti, måste vara himla osäkra personer som röstar på ett sådant meningslöst parti! läs gärna mitt inlägg om det :)

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-09-20 14:17:10

min var också toppen :D

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-20 14:27:53

Den har varit kanon :)

Postat av: Balida

Publicerad 2010-09-20 14:39:06

sv: Nej, tyvärr har ej det ännu :/ Kommer snart upp på bloggen någon gång där jag sjunger så håll utkik :) själv då, har du nå klipp?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela