dattaa

tjaa !

Publicerad 2010-09-19 09:48:15 i Allmänt,

Eftersom  jag nu äntligen funnit tillbaka till min andra halva Felicia var jag till henne igår där även Emilia var ! (den tjenen var fan också saknad! )
Vi satt där ett tag och fikade, sen blev vi skjutsade av en tok till Felicia w där vi satt ett gäng tjejer och spelade ett galet spel, och tro migm, det var GALET! hahah, jag har nog inte haft så kul nykter på länge ! :)

Sen följde vi alla med Emilia hem, efter det gick jag och felicia gemmåt och de andra fick skjuts, för vi är ju så coola att vi bor mitt i byn och ingen annan så vi KAN gå ;) hahaha
Mårten skrev till mig strax efter elva att han låg och väntade på mig och jag lovade komma hem; vilket resulterade i att jag kom hem till en snarkande mårten mer än en timma senare !

Hade nämligen stått och pratat om allt mellan himmel och jord med Felicia så man tog sig inte för att gå hem, you knoow !


Jävlarr vad mycket text, detta kan bli nästa bibel !

Men som sagt, jag hade en bra kväll, nästa helg tar vi då.... ♥




Här har ni en till urgammal bild på mig, ooh sexiga jag haha ! De är ju moppehjälmen min som gör hela skillnaden , visst?


Just nu tänker jag på er som behövde sina vänner igår
er kommer jag alltid finnas för och ni vet vilka jag pratar om så ta åt er ! ♥


Som sagt , bibel ! jag har fått några jävla skrivmaskinsfingrar så kan inte få stopp på dem !

Men nu så
peace !

Kommentarer

Postat av: Balida

Publicerad 2010-09-19 11:34:08

Hoppas du får en fin dag sötnos! :)

Postat av: LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

Publicerad 2010-09-19 12:17:41

sv; tack så mkt fina du! :D

Postat av: Felicia

Publicerad 2010-09-19 15:11:34

det var grymt roligt igår! :)

Postat av: Mimmi

Publicerad 2010-09-19 15:16:22

söt bild där med! och låter som ni hade en kul kväll :)

Postat av: LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

Publicerad 2010-09-19 18:27:37

sv; tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela