dattaa

trötter

Publicerad 2010-09-19 18:27:38 i Allmänt,

jag är trötter idag!

och jag har träningsverk i verkligen heeela kroppen
vilken gläll puppa jag e tänker ni ! ;)
har varit till Maria som fyllde år idag (grattis igen!) och käkat massa gotta :) direkt efter det drog jag till Felicia som också bjuppade på tårta eftersom hon fyller år snart ! :)  hur kommer detta sluta?  kommeer ju bli tjock eller ngt ! :s

och snart ska jag ut och köra en sväng

händer inte så mkt mer i mitt liv !
hejdå

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-09-19 19:26:38

Nathalie rösta på mig :D :D <3



http://kimiees.blogg.se/2010/september/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

Postat av: Balida

Publicerad 2010-09-19 20:12:47

sv: Tack :)

Jadå, piano och gitarr med :) själv då?

Postat av: Gabriella

Publicerad 2010-09-19 20:51:50

sv: hiih aa :)

Postat av: a l e x a n d r a ♥

Publicerad 2010-09-19 22:00:01

hej :D

jag skulle behöva din hjälp..

det är så här att jag funderar på att flytta bloggen.. vet inte vilken sida jag vill ha den på liksom. jag skulle bli jätteglad om du går in på min blogg och kommenterar inlägget om dehär, vill gärna veta vad du tycker.

kram, A.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela