dattaa

vet ni vad..

Publicerad 2010-09-01 12:29:39 i Allmänt,

jag sket i Franskan !

Jag vet att jag är lat, men eftersom jag tog bort den fick jag precis så mycket påäng som ajg bör ha så nu har jag varken för mycket eller för lite ! :) Det är ju faktiskt bra.


Här har jag en bild på min kompis Mario :)





och en sak till vet ni inte vad.....

Idag rignde de från en studio i Stockholm, jag ska få komma och vara modell för en dag ! !! :D Heöt grats. Och jag fick ta med mig 4 kompisar  som också fick gratis ! :) helt underbart ! 

Fan jag kan inte beskriva hur kul ag tycker det ska blir. Dock tror jag att jag ska ringa och boka om senare idag, för om man kommer dit innan fyra så får man hårstyling också :D


Och jag ska skicka in en demo.. fan livet kunde inte leka mer ! :) ♥



Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela