dattaa

vi vet hur de känns

Publicerad 2010-09-27 12:21:42 i Allmänt,

Hanna har så jävla rätt, man ska uppskatta sina minnen, eller hur?

Så jag vill att ni ska få veta vad jag lyssnade på under mitt revolutions-år, det året då jag upptäckte så mycket med mig själv och det kan ha varit ett av de bästa året i mitt liv.





Jag tackar Felicia för att hon hade låten på en skiva och jag tackar Ida som fixade namnet på den till mig. Jag är en lycklig tjej ! :D

Ni vet låtar som verkligen väcker kännslor och tankar? men som är glada och fulla med FINA minnen, så är det med dessa låtar, speciellt den sista, trumpets.

Jag var 14 år, vill aldrig glömma. Underbart !

Men nu bygger jag nya minnen, med nya människor, och om 4 år kommer jag kolla tillbaka igen och lägga upplåtar där vi sjunger ;)

lyssna, och njuuut

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-09-27 17:10:22

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela