dattaa

:(

Publicerad 2011-04-13 08:16:25 i Allmänt,

alltså det är sjukt vad de är skillnad på mitt hår nu och när jag gjort slingorna. efter nyår har allt typ flytit ihop och blivit bajs :s är inte alls nöjd med frisyr eller hårfärg!! längtar tills den dagen jag kan göra ngt med håret igen det är för skadat nu. Får väl vänta ett halvår till.. :(





ÅÅÅÅÅHHHH kolla bara håreeeet ! dedär är MITT hår.. jag har väl aldrig brytt mig så mycket men nu gör ja de. DET SER H*EMSKT UT NUU!! ja, som ni förstår har jag ett problem här. GE mig det TILLBAKA någon!! ;( skulle fan betala er för att ge mig ngt piller som gör att de där fina och tjocka håret växer ut igen. Nu är det kort, gult och fult!! stackars mig på balen, och studenten och allt ! nej, dags att ta tag i rak hyveln och börja om från the very beggining kankse? är de kanske lika bra, då kommer det ut nytt och friskt hår som jag kan förstöra om... några hår... hmm.. åh :(:(

sähär ser de ut nu;

Kommentarer

Postat av: Jävla långa Hanna-tjej

Publicerad 2011-04-13 12:26:45

Jag fattar inte, ditt hår är ju JÄTTEFINT!! Det är inte kort, det är inte gult, och definitivt inte gult :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela