dattaa

kors i taket...

Publicerad 2011-04-20 14:33:28 i Allmänt,

.. jag pluggar! och bra gör jag det också om jag får säga det.  Men vi får se vad läraren tycker...

Ingenting intressant händer i mitt liv för tillfället, på torsdag blir det sveg och på fredag blir det inte någonting. Långfredag och allt ! Kanske det slutar som det gjorde förra året? neej, skulle inte tro det, man lär sig av sina misstag och det misstaget fick jag leva med en lååång tid. Så aldrig mer ! Tack nej :) Men något roligt måste hända tycker jag allt.. Och nog r det orättvist, att Stepha ligger nere i Solen och steker hela dagarna på sin bakgård, när jag går i höstjacka i kalla östersund och hoppas på at inte blåsa bort? So unfair..

Men ikväll får jag finbesök av Gabbe och Hanna, fina tjejor :) Vi ska se film och vad mer? Ja de kommer nog bli tokerier, annat vore väl konstigt när man slår ihop oss tre? ;) En förvirrad, en disträ, och en lite smått idiotisk? Eller pratar jag om alla tre nu? Äsch, de är som de är :)

Nu har jag fått lust att skriova en hel bok igen men vad tjänar det till?! Hm inget skulle jag tro, eftresom varje sekund jag lägger på att skriva här är slöseri på min pluggtid!! Men nu har jag suttit här sedan 10 i morse och förtjänar lite vila, tycker jag då.


Jag längtar hem till boken jag läser.. har haft abstinens hela dagen, störd? Javisst!




Bild på Hanna, Nathalie och Gabbe :)

Kommentarer

Postat av: J.

Publicerad 2011-04-20 16:48:43

Vadå blockerat? Tackar, det hade jag :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela