dattaa

myys helg

Publicerad 2011-04-17 23:03:37 i Allmänt,

HAr haft en bra helg.. mmen jag orkar inte gå in på den för jag glömde min underbara kamera hemma ;( snyft! så jag saknar den mycket mycket... snyft ;(

Men jag har skaffat mig en jävla bränna i ansiktet så nu har jag snygga gladögon där, Hej jag heter Datta och jag lyckas fan med allt som man inte ska lyckas med! haha. så typiskt! och imorgn är det projekt redvisning så de som lyssnar kommer ju få sig något kul att skratta åt då iallafall! haha

Eftersom jag inte har nå bilder sen i helgen nu då.. så slänger jag upp några sen för ett år sen!





nej, 2 - 3 år sen? haha förlåt men jag var bara tvungen alltså, vi var ett älskat jäkla gäng :) ♥

Kommentarer

Postat av: persson.

Publicerad 2011-05-15 23:07:09

ursäkta, vi VAR ett älskat gäng?!

nathalie haugen, vi ÄR ett älskat gäng!!

vafan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela