dattaa

snön är snart borta :D

Publicerad 2011-04-05 23:10:39 i Allmänt,

ja, snart är snön borta ! I varje fall här i staden, känns så bra så de går inte att beskriva! :D haha. Hela dagen har jag varit så glad, även fast jag föll omkull mitt i kyrkparken och mina leggings försördes.. mina sista :( Så blir nu till att fixa sig nya ! När man har råd !

Var iallafall ut och promenerade med Emeliee en sväng :)



Emelie: "Vänta, uppifrån är min bästa vinkel.." *tar kortet* "men vafan satte jag mig ned för?! HAHAHA"



Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-06 09:17:03

Ja, men min bästa vinkel är ju faktikst uppifrån ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-06 09:17:45

Kändes som att kommentaren kunde misstolkas -.-'

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela