dattaa

söndagsångest? nej!

Publicerad 2011-04-03 22:13:56 i Allmänt,

I morgon har jag inga lektioner, SKÖÖNT! MEN. Det bär av in till skolan för att köpa balbiljetterna! faan va skoj, längtar nu! Och jag som satt och sa i ettan och tvåan, ja tillochmed nu i trean, att jag för allt i världen inte ville gå. Men man kan ju ändra sig allt! JAg och mamma har även hittat ett par skor nu som jag älskar, hoppas de blir dem !

I fredags var de så j...ätteroligt! Det var tänkt att det skulle vara en liten förfest hos mig med bara vi tjejer , men så blev det inte. Det var också tänkt att vi skulle dra på krogen - så blev det bara för de flesta. Jag och Hanna tog oss inte ens ut, då var vi för trötta. Och vi kom på det när det var ungefär en haltimme kvar av krogen, sen skulle det stänga. Ja det var så himla roligt. En riktig klassfest! Plus några grannar.. men de var ju trevliga och passade väl in de med .




kärlek på mina tjejer ♥




kärlek på kvällen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela