dattaa

there's no place like home

Publicerad 2011-04-01 17:29:30 i Allmänt,

Sitter och peppar nu och gör mig i ordning innan brudarna kommer ! Hanna, Amanda, Ida, Sanna, Martina, Maja, Anna, och ja , vi blir en del helt enkelt , alltid lika trevligt :D

Först blir det att ha en lugn förferre hos mig innan va drar oss vidare in på stan och kanske röjer, vem vet? Kommer bli så hiiimla roligt!! ÄR PEPP! sa jag de? jajach

ch nöjd är jag med min outfit också, den får ni en glimt av heeeer ;)




Och dessutom, nu har jag beställt, eller ja skickat efter, foton! :D känns toppen. Ska försöka skicka efter iallafall en gång i månaden nu, beroende på ekonomin såklart. Men min datr kommer snart inte finans mer, den verkar ha gett upp. Så jag måste börja rädda de foton jag kan nu !

Och btw, hoppas jag slipper deklaration iår, men de bör jag väl göra eftersom jag inte jobbar... eller?

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2011-04-03 21:33:28

Snyggjävel :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela