dattaa

think about home when you're far away

Publicerad 2011-04-06 23:46:10 i Allmänt,

inatt fick jag feber och kunde inte somna. I morse när jag vaknade efter någon timmes sömn känndes de som om munnen torkat sönder och jag visste inte om ajg skulle frysa sönder eller smälta. Så har jag väl tillbringat dagen, legat i min säng och tyckt synd om mig själv, och ätit alvedon. Imorgon ska jag dck på skolan igen, feber eller inte. Och det är inte för att jag vill ha "uppmärksamheten".. Går man litterarur kursen förstår man, man förstår att dde är mycket som ska göras, särskilt när fyra lektiopner har försvunnit, alltså fyra veckor ligger jag efter. Och imorgon har jag min chans att komma ikapp, då jag får sitta i tre timmar helt själv med läraren. Kan inte missa !


visar er hur galet mitt hår är.. ni förstår ni kanske att jag behöver hjälp? ;) haha

Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2011-04-06 23:50:44

Alltså! Jävla sötbarn!! Älskar dig och ditt crazy-motherfucker hår :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela