dattaa

100 dagars hela veckan

Publicerad 2011-02-24 12:41:47 i Allmänt,

I måndags hade vi skittrevligt, drog till Gabbe och käkade middag med Gabbe, Anna, Hanna och Maja. Att vara flumm är så himla mycket bvättre än att vara full och de bevisade vi! haha. Och senare kom resten av gänget och i Gabbes lilla lägenhet trängdes vi nu närmare 20 pers, underbart roligt och trevligt!

I tistadgs blev det att bara ta det lugnt, började även på mitt arbete i Litteratur och litteraturvetskap. När jag väl sitter med det går de ju bra! Är tillochmed intressant och roligt, men de gäller ju också att man har den rätta inställningen (som ajg nu alltid har ;) ) haha.

Igår var det en väldigt lång dag för Datta. Jag följde med Hanna till strömsund en sväng på eftermiddagen, sen hann vi tillbaka till stan igen och drog till Sanna där alla tjejerna var. Det blev att fira felk-hundra dagars ! Det var ju faktiskt bara 98 dagar kvar, men eftersom alla firade det blev de som en kul grej ! Jag drog mig hem tidigt med sista bussen som gick,. ville ju inte gå i kylan ! Vem vill...? Men hade svinroligt när jag var det iaf, vi sjöng och dansade, sjöng och dansade... !

Nu klockan ett ska jag på dansen igen och försöka sätta stegen så att jag kna dem till musikalen, vore ju ipnsamt annat ! Jag har ju min scen, och den vill jag såkarrt ska sitta så perfekt som den bara kan :D

Sen blir de att dra hem, städa och handla lite eftersom Nelly och Mårten kommer ikväll. Längtar !  Men blir att dra till Martina och fira henne då hon fyller år i morgon, så tyvärr kommer jag inte kunna vara social med Nelly och Mårten hela kvällen. Men får ändra på det i morgon helt enkelt !


Det var väl en kort summering på veckan, har ju inte dragit vad som händer fredag/lördag än men dit kommer vi, så småningom ;)


Favorit i repris







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela