dattaa

Dag 18 - och vi kämpar på !

Publicerad 2011-02-03 15:16:11 i Allmänt,

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad gjorde jag idag?

Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne



hm, den har jag ju redan gjort?! så tokigt. vi börjar om!


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad gjorde jag idag?

Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag


Min favoritfödelsedag (hittils) är då jag fyllde 16 år. Hela dagen var jag med min mamma i Östersund och handlade kläder och hade en riktigt bra dag. På morgonen blev jag också väckt med frukost på sängen av Alice och Ellen som gav mig  fina presenter och allt kändes bara riktigt bra !

Jag träffade min far och resten av familjen och blev grattad, men det var senare på kvällen allt blev så kung.

Det var på "den tiden" då man inte var förstörd ("förstörd") av alkoholen och beroendet att vara aktiv heeela tiden. Alla mina underbara vänner kom förbi och åt tårta och gav mig en mycket fin godiscactus! Hela kvällen var vi hemma hos mig och senare drog vi vidare till ungdomsgården och träffade ännui mer folk, där det också var filmkväll.

allting var bara så himla perfekt, jag hade alla där, och vi hade så roligt från minut ett ! Det var också när jag fyllde sexton som jag efter en månad kom att ha den bästa tiden i mitt liv (det var då "so far") med englandsresa osv.. Det kom ingenting dåligt med att fylla 16, jag älskade det från dag ett, det var perfaa :D



På sextonårsdagen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela