dattaa

Stockholm

Publicerad 2011-02-14 12:43:15 i Allmänt,

Idag åker jag till stockholm för att gå på dop i morgon, Mårten, Tessan och Bullen är med även dom. Kommer bli mycket trevligt med en liten mini road trip med dem igen, är ju inte första gången. Kommer hem igen på sönag.
Ååååh vad tråkigt jag har, och inte har jag något intressant att skriva här i bloggen heller !
såg häromdan på Burlesque med hanna, filmen får 3/5 Dutts av mig ! Filmen var bra, dock blir man (iaf jag) efter ett tag less på Christina A : s stämma. Självklart sjunger kvinnan grmt, hon har en sjukt bra röst och en grym teknik! Men att lyssna på endast hennes stämma i en och en halv timme, är krävande och man tröttnar. Lika som att jag inte skulle orka höra mer än tre låtar med Shakira på raken; det blir för mycket . Jag rekomenderar dock filmen till dem som gillar filmer åt "musikal" hållet; trots att detta inte var en musikal var det mycket dans och mycik och de var på den nivån mycket bra och underhållande.
Jag har inte kunnat sluta fundera på; varför står det THANKSGIVING längst ned på omslaget?! haha, förstår inte? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela