dattaa

hands up in the air like I dont care

Publicerad 2011-02-09 08:54:42 i Allmänt,

Jag har ingenting vettigt att säga men det är ju old school !

okej ska sluta med min svengelska, lovarrrr!

som sagt... död på information idag !

Har dragit på min världens jävla förkylning nu, är jobbigt. Min hals är sönderhostad och jag är trött och hängig. Men de blir väl bättre. Ikväll ska nämligen jag och min illla vän Hanna se på Trassel!  Ooooiiiih jag längtar efter att få se den filmen :D hihi. Dom som sett den som jag känner säger att de verkligen är en av de bästa Disney gjort, så vi får allt hålla tummarna för ajg vet ju faktiskt vad som är bra och inte när de gällerDisney ;)

Har också kommit på nu att de tydligen blivit en trend att gå på gym?! Så eftersom stackars lilla jag varken har tid eller pengar till att kunna "unna" mig ett gymkort har jag börjat träna hemma istället, och hur pinsamt det än är att berätta, så är jag så pass otränad att jag fått träningsverk. Ni kan ju tolka det som
ett; jag är en mycket otränad tjej som äter för mycket godis
två; jag är en mycket duktig tjej som tränar mycket hårt hemma i vardagsrummet.

För min skull kan ni väl se mig som alternativ nummer två? ;) tack !

teater träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela