dattaa

Här vare dött

Publicerad 2011-02-21 11:16:09 i Allmänt,

Sitter på skolan återigen och försöker lista ut hur jag ska lösa mina skoluppgifter. De är alldeles för svåra, eller de är alldeles för tidskrävande. Eller , också, de är alldeles , alldeles underbara!

Jag kommer nog inte sluta le idag, för idag är en såndär väldigt bra dag ! En såndär, riktigt jävla bra dag! och så tittar jag ner på mina uppgifter och får genast lite mer ont i magen än vad jag beställde, men äsch, man levetr bara en gång! jag tar tag i dessa nu och så kan jag fira dagen sen med härliiigt sällskap. blir grymt, 100 dagars och allt! :D

nej nu ska jag göra "nytta". Är ju hungrig.

Aja, allt är gryyymt :D


Jag och bullen ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela