dattaa

jag haaaaar så många vänner!

Publicerad 2011-02-07 23:11:59 i Allmänt,

rubriker bara är där.. har inge vettigt att relatera till den !

Lördagen blev minst lika bra, och efterrätten blev en höjdare, vart själv imponerad, och glad :D synd att man inte gjorde mer men det blir väl fler gånger antar jag :)




hääärliiiigt gääääng!! ♥

På söndagen åkte jag hem till Mårten och spenderade natten med honom innan jag åkte hem igen till Östersund i morse, blev alltså abra en kort visit...

Men idag prövade jag och Hanna balklänningar ! HAnna hittade en som var såå himla fin på henne ch klänningen var verkligen fin, sådan klänning som jag tänkt mig, men de skrek hanna om den , och hon avr superfin i den! bra du tog den snutten ;) haha.

Nu är jag iaf färdig... varför känner jag mig inte mer glad? vet inte.. känns frtfarande för långt borta, känns som jag jagar något som inte finns om ni förstår? ska iallafall fixa körningen nu och köra genom allting en gång till, har nollställt nu. Åååh jag måste ju vara trög eller något tycker man, som håller på och tjatar om dcetta hela tiden, men ni aaanar inte var jag längtar efter ett körkort och jag skulle bli så besviken på migsjälv om jag gav upp nu!!
MEn så fort jag ficat körningen.. och gjort om HELA teori delen.. yes you heard me ! då.. då jävlar.




Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2011-02-08 12:41:08

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela