dattaa

nu åker tomtegardinerna ner!

Publicerad 2011-02-05 14:23:54 i Allmänt,

thats right, länge har de satt uppe men nu åker dom ner, bättre sent än aldrig !

Det var kul igår, vad annars? började med middag hemma hos hanna, sen drog vi ner till ida på förfest där de var full rulle på alla tjejer :) de är fan kul att vara nykter, fan va vi dansa och många skratt fick jag mig verkligen igår!

Fredag - grymt!

Nu har jag kommit hem och det blir av att städa lägenheten lite, lika bra tycker man så äckligt och stökigt de är! och i och med att vi kommer bli 8 pers på middag här ikcäll så måste jag göra så stort utrymme jag kan för att de ska få plats, annars vre de ju lite olyckligt! haha. Det kommer bli så myyss, det blir middag, efterrätt, melodifestivalen och om vi hinner - paranormal activity 2  ! jag gillar verkligen den filmen.. men kommer jag verkligen kunna sova själv efter det?! återstår att se, kanske Cassandra är villig att låna min soffa inatt, annars kanske jag får vara vaken :o

Fan vad seg jag är idag, jag har försökt städa sen klockan tolv, två och en halv timme snart, och såå långt har jag inte kommit. Kanske dags jag sätter igång nu??? Om jag orkar.

Räknade förresten på körkolan igår, hur många prov jag gjort denna vecka - 25!!! det är måånga prov.. varje prv har dessutom 70 frågor. Men de lönar sig allt, fick ju 69/70 på en, vilket skulle ha varit 70/70 för jag kunde den frågan, hade bara slarvat och kryssat i fel... de är sant!! :o

Nu ska jag återgå till städandet så de inte vänder och går ut igen när dom kommer !










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela