dattaa

:D ... D:

Publicerad 2011-02-01 00:14:01 i Allmänt,

Nu håller jag på med att radera ALLA bilderna från datorn och lägga in dem på en skiva.. så kan jag äntligen omformatera om datorhelvetet! (hehe ursäkta språket!)

Så därför har jag bestämt att jag efter varje inlägg här på bloggen laddar upp någon gammal bild jag hittar som sla tas bort, det kan ju bli lite skoj, vem vet vad jag finner, haha .

Har ju aldrig längre någonting vettigt här att säga... det jag KAN säga är att jag längtar till sommaren.. hur fan ska jag ha råd med allt som är planerat?! yran, tältning, konsert, utomlands?, roadtrip, shopping, stockholm, peace and love?, stuga... jaa, de kommer bli grymt, min ch Hannas sommar helt enkelt ;) :D


Lite bilder från mappen Min familj.♥












Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-02-01 21:03:54

Vilken jätte fin bild på tjejerna puss

Postat av: Mårten

Publicerad 2011-02-01 21:59:59

Räknas inte jag till familjen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela