dattaa

Dag 16... Min första Kyss

Publicerad 2011-01-17 18:45:36 i Allmänt,

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad gjorde jag idag?

Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss



Det beror nog på vad man ser som första kyssen? ;) det kan vara den första som verkligen betydde, de kan ha varit den första utan eller med tunga?!
Men jag ser min första kyss, den första "tungkyssen"? det är ju ändå den man minns... värd att minnas?


Min första kyss var fin. Den var med en person jag brydde mig om. Det var en sådan kyss som man pratar om på film, när de känns som att man aldrig kommer uppleva någonting liknande någonsin.

Ingen ide jag går in på detaljer, vem han var, hur gammal jag var o.s.v. Den var fin, för mig. Men trots det att den var som ingenting annat, har jag upplevt mer fantastiska kyssar efter det.


Varför min första kyss var så speciell för mig var nog det faktum att jag suktat efter denna kulle i närmare ett år, och då vasar han att det är MIG av alla människor han vill stå med den natten. Det var vinter, förmodligen var det mycket kallt men det nådde mig inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela