dattaa

godnatt...?

Publicerad 2011-02-01 00:20:46 i Allmänt,

jag vet inte om ajg orkar sova ännu, är alldeles för stressad för att kunna sova känner jag !! :s usch och fyfan !  det verkar bara vara jag som är en nattuggla också ! ingen vänlig själ som jag kan prata med.. tur att Mårten ringer snart då haha !

(märkte ni, i det tidigare inlägget la jag inte upp en enda bild på mig själv, otroligt eller vad :D haha)

NEj nu blir det allt sängen, trts min sovmorgon till klockan ett i morgon ska jag upp halv nio för att plugga aset av mig! är sååååå nära nu... så nära att jag kan slicka på kortet ! eller, de kanske var en överdrift men de är fan nu!

Från mappen Felicia leker modell





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela