dattaa

hjärtat sitter utanpå

Publicerad 2011-01-12 12:12:36 i Allmänt,

Härliiigt, nu har min telefon blivit dum. Eller är det mitt simkort?! svårt att veta... Men nu lutar det mot simkortet, jag får igårng telefonen men har ingen teckning what so ever, så den får användas som en mp3 helt enkelt !

Sitter på skolan.. gör inte ett skit.

jo, idag ska jag ha mitt tal.. haha ja.. mitt tal... vilket skämt det ääär ! har ju inte lagt tid på det... har varit alldeles för oengagerad! så ag förväntar mig ju verkligen ingenting ! men de kan ju inte gå bra i allt alla gånger eller hur?




Du trycker på
men jag håller dig inne
det kanske var lika bra så
att du förblir ett minne?

För var dag som går
blir du allt mer stark
du gräver upp djupa sår
och lägger mig platt på mark

Jag kan känna att du är nära
men jag kväver dig allt mer
varför ska du förstöra mina kära?
så de inte längre tror mig när jag ler

Du är en plåga och du tär på mig
kanske jag ska släppa dig ut?
Så fort jag låter folk höra om dig
kommer så mycket ta slut

Det är inte det jag vill
men vad är då rätt
att låta dig ligga still
på ett smärtsamt sätt?





Jaja, herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela