dattaa

i ett ensamt rum

Publicerad 2011-01-10 10:19:11 i Allmänt,

har en ny älskling , Daniel Adams-Ray .. underbara musik !!


Har nu kört hit till Östersund med Tessan, visst är jag uktig, 14,5 mil klockan 8 på morgonen och allt. De ni ;) Nu är jag hemma i lägenheten coh packar upp, och lyssnar på spotify så klart ! när jag är klar ska jag slänga i mig nudlar och sedan bär det vs in till staden för att plugga ! Måste ju ge gärnet nu när jag har så mycket luckor, inte mer än tre lektioner i veckan denna termin... soft!!! :D

Ser fram emot veckan, kommer bli början på en helt fantastisk termin. Vad jag är positiv.. känns udda för att komma från mig av någon anledning ;)



denna ild är på syrran ellen ! hade ingen bild från helgen när jag faktiskt var ute i snön och sprang runt med dem ! men det var kul att vara 8 år igen, för en stund iaf ;)


nu ska jag packa upp färdigt, sedan bär det av innåt stan ,

peace !

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-01-10 16:09:57

Nej du nu hade du fel....:):) det är Alice på bilden puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela