dattaa

"Jag tror ju aaaaaaaaaa...."

Publicerad 2011-01-27 10:28:22 i Allmänt,

Haha, det var så långt Hanna hann innan hn for i snödrivan, det behövdes inte mycket för att de skulle få mig att skratta sm fan . De var kul !

Igår fick jag sällskap när jah skulle tvätta (uusch va tråkigt de äääär) och efter det blev det att dra på bio, kung ! Bio och popcorn sitter ju faktiskt aldrig fel.

Nu ska jag strax iväg till min kusin Emelie för att pröva på hennes balklänningar, kanske de är något för mig som jag kan låna? återstår att se. Skulle ju vara grymt i det fallet då det är så dyrt att hyra!

Efter det åker jag hem, det är ju nämligen så att i imorgon ska jag återse optikern och kolla alternativ på linser, är så trött på mina glasögon ! (dessutom är de så repig att de är irriterande att ha dem på) hoppas jag får köpa med en gång.. vill inte vänta flera år med det ! vill ha nununununununuu ;)

efter det drar jag med Mårten, Bullen, Jonte, Hanna bland annat, på  Petter. Där kommer vi träffa kompisar här från stan också, kan bli kul ! Jag har inte de bästa humörsvängningarna nu när jag har pms .. ! haha. ja, den är hemsk. Började igår dagen med att vara på tok humör, ville slå sönder allt jag ägde. På skolan övergick det till sjukt mycket flumm ch jag kunde inte sluta skratta, sen blev jag gråtfärdig när jag tänkte på lost, och sen blev jag sur igen. Det gick runt hela dagen, men så är de väl för alla... eller?



:o

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-27 11:09:38

Hahaha jag som hade sagt den dagen till Amanda att jag faktiskt bara hade lyckats ramla en gång den här vinten men så händer det där!

Nä du var ju inte den enda med humörsvägningar ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela